Rick Santoro detektibea Defentsa ministroaren aginduetara lan egiten duen Kevin Dunne aspaldiko bere lagunarekin elkartzen da boxeo-borrokaldi batean. Dunne bizkarrez biratzen den une berean, ministroa hiltzen dute 14.000 ikusleen aurrean; denak dira hilketaren lekuko, susmagarri eta ustezko konplize. Bere adiskideak lana galdu ez dezan, Rickek hilketa aurreko gertakariak ikertuko ditu. Denboraz urri eta giza baliabide eskasekin, detektibeak lekuko nagusiak galdekatzeari ekiten dio: Julia, hil aurretik ministroarekin hitz egin eta ospa egin zuen emakumea; Lincoln Tyler, borrokaldia galdu zuen boxeo txapelduna, eta Dunne bera, tiroketa aurretik susmagarri antzean desagertu zena.