Buenos Airesko taxi-gidari emakumezko bakarrenetakoa da Soledad. Egun batez, enpresako nagusiaren eta pasaiarien tratu txarrez nazkatuta, lanerako erabiltzen duen kotxea lapurtu eta hegoalderantz abiatuko da norantza jakinik gabe. Patagonian, errepidea bukatzen den lekuan, istripu bat izango du, eta hurbilen dagoen herrira jotzen du laguntza eske. Urruntasunak eta isolamenduak bertako biztanleak aztoratu dituztela, eta kanpoko munduarekin duten lotura bakarra filme zaharrak proiektatzen diren zinetokia dela konturatzen da. Pelikulak egoera penagarrian daude eta erroiluak nahastuta ematen dituzte; hartara, orden jakinik gabeko kontakizunak bertakoen portaera arraroarekin zerikusia duela sumatuko du.