Itxuraz bere bizitza ondo antolatua daukan neska ingeles sofistikatua da Helen. Lanean oso gustora dabil eta Gerry izeneko nobelagile batekin bizi da. Alabaina, nagusiak lanetik ustekabean kaleratzen du eta etxerantz ohi baino lehenago dihoala, bizitza irauliko zaio. Metroa galtzen du, eraso egiten diote eta ondorioz, ospitalera eraman beharko dute. Zer gerta zitekeen ordea metro hura hartu izan balu? Kasu horretan, ezezagun erakargarri baten ondoan eserita egongo zen eta Gerry andrezalea bere lehengo neska-lagunarekin euren ohean harrapatzeko garaiz etxeratuko zatekeen.