TERRY GILLIAM
XX. mendeko edozein urtetako eguberria. Gizarte maltzur bat, kutsatua, nonahi makinak eta errepresiozko burokrazia mesfidati eta garroduna, gaitasunik ezak herdoildua. Sam Lowry Informazio Ministerioko funtzionarioak, handinahirik eta iraultza-izpiriturik gabeak, sisteman parte hartzen du. Gauez bakarrik egiten du ihes, eta hori Ilunbeetako Indarrak desafiatzen dituzten ametsen bidez lortzen du.