TERRY GILLIAM
Raoul Duke kirol-kazetaria eta honen abokatua, Gonzo, Las Vegasera bidean doaz, lehenak motozikleta-lasterketa baten berri eman behar baitu. Funtsean, ez doaz erreportaje on baten bila, garai txarrenean dagoen amerikar ametsaren benetako esentziaren bila baizik. Ekipaje gisa William S. Burroughsek bere maletan sartuko lituzkeen substantzia haluzinagarri guztien aukera besterik ez daramate.