TERRY GILLIAM
Erdi Aro ilunean, Jabberwocky izeneko munstroak ikara batean dauzka tokiko biztanleak. Bruno erregeak bere alabarekin ezkontzeko mandatua iragartzen du munstroarekin akabatzeko gauza denarentzat. Dennis, upelgilearen semea, balentria hori gauzatu eta printzesarekin ezkonduko da, nahiz eta berak Griselda lodi eta zakarra maite duen.