Arturo erregea eta Patsy bere ezkutari leiala Ingalaterran zehar dabiltza Cameloteko gortean sartzeko prest leudeken zaldunen bila. Zaldi gainean joan ordez, Arturo saltoka dabil, ezkutariak koko pare batekin zaldi-apoen soinua imitatzen duen bitartean. Hain pertsonaia bitxiekin, ez da harritzekoa Grial Santuaren bilatzea gora-behera xelebrez zipristindua agertzea.