Brian Nazareteko Jesus jaio zen egun berean, aldameneko ikuluan sortu zen mundura. Politika-asaldurako garaiak dira: judu taldeska batzuk isilpeko azpijokoan dabiltza erromatarrak bertatik bota nahian. Erakunde horietako batek Brian bereganatzen du eta, honen gogoz kontra bada ere, mesias aldarrikatuko dute.