Crimson deritzan aseguru-etxeko enplegatu beteranoek oso baldintza txarretan egiten dute lan, enpresaren kontrola bereganatu duen exekutibo talde baten begirada zorrozpean. Yuppie etorriberriek kontulari zahar bat lanetik kaleratzen dute, eta orduan enplegatuak matxinatu egiten dira eta edifizioa, itsasuntzi pirata bat bailitzen, finantzen-itsaso zurrunbilotsua konkistatzera abiatzen da.