TERRY GILLIAM
XVIII. mendearen amaieran, turkoek setiatutako hiri batean, antzerki-konpainia bat Munchausen baroiaren abenturetan oinarritutako obra bat antzezten ari da. Baroia bera etortzen da emankizuna etetera, aktoreak gezurtitzat jotzen ditu eta bere istorioaren bertsio propioa kontatzea erabakitzen du; turkoen aurkako gerraren benetako sorreraren azalpena emango du Munchausen baroiak.