TERRY GILLIAM
Jack Lucas, irrati esatari oldarkor batek, telefonoz hitz egin duen entzule bat nahi gabe zirikatzen du taberna batean sartu eta eskopeta batez hainbat bezeroak tiroz hil ditzan. Jacken karrera gainbehera doa eta, bere buruaz beste egin zorian dagoela, Parry Erdi Aroko historia-irakasle ohiak salbatuko du, eta eginkizun sakratu bat duela konbentzituko: Grial Santua eskuratzea.