TERRY GILLIAM
2035. urtea. Birus batek sarraskia eragin du munduko biztanleen artean eta bizirik dirauten gutxiak lurpeko mundu batean bizi dira, izurritearen kontrako antidotoa aurkitzeko itxaropenaz. James Cole, hondar-amets baten irudiek jotako konbiktua, iraganera bidaltzen dute birusaren jatorriari eta ustez hura barreiatu zuen Hamabi Tximuen Ejerzitoari buruzko informazioa biltzera.