Julito, haur triste eta lotsati bat, giro ziztrin batean halamoduz bizi da bere guraso alkoholiko eta ozpinduekin. Familiak egoera larri honetan bizirik iraun dezan, euren gorputz-atalak moztu eta gero janariaren truke harategi batean aldatuko dituzte. Arratsalde batez, Clementa, umearen amak, semea harategira bidaltzen du. Julitok, eskarmentu tragiko honen ondorioz, mundu errealaren benetako ikuspegi beldurgarria ezagutuko du. Modurik krudelenean galdu du umetasuna, eta bere inguruko guztiekiko bat-bateko gorrotoa piztuko zaio.