Arraza beltzeko etorkin afrikar bat zirtzileria saltzeaz bizi da. Taberna batean sartzen da kafetxo bat hartzeko asmoz, baina kamareroak modu txarrean tratatzen du eta kalera bota nahi du. Ordea, karta-jokalari talde batek afrikarraren kaleratzea ekiditen du eta saltzen dituen gauzekiko interesa agertzen dute, baina adarra jo nahi diotela konturatzen da. Afrikar "gizarajoak" kalterik gabeko baina euren egoentzat birrintzailea izango den azpijokoa prestatu die jokalariei.