Bombay, Mexiko, Mosku, New York: munstro higuingarri eta seduzitzaileak dira. Kontraesan honek makrohiri hauetako biztanleen eguneroko bizitza zipristintzen du. Megacities dokumentaleko hamabi kapituluek hiri hauetako beste hainbeste bizilagunen istorioak kontatzen dituzte: Oleg, Moskuko kalekumea; Lola, saltzaile ibiltari mexikarra; Badu Khan, pintura birziklatzaile indiarra; Toni, New Yorkeko proxeneta berezi samarra... Egunez egun, bizirauteko borrokatzen dute adimena, inozokeria eta duintasunaz baliatuta. Eta denek gauza bera amesten dute: bizitza hobeago bat.