Elkarrizketak, artxiboko materiala eta argazkien bidez, 1965ean John Cale, Sterling Morrison eta Maureen Tuckerrekin batera The Velvet Underground sortu zuen Lou Reed musikari, poeta eta konpositorearen erretratua aurkezten du dokumentalak. Musika talde honek eragin handia izan zuen garai hartako musikari askorengan. 1972an, Lou Reedek bakarka ekin zion bere ibilbide oparoari, gai ez-komertzialak eta Walk on the Wild Side bezalako kanta ezagunagoak tartekatuz. Azken urteotan, rock musikarekin zerikusia ez duten arloetan aritu da, hala nola zinean, Wayne Wangen Blue in the Face (1994) filmean bere buruaz hitz eginez, eta operan, Robert Wilsonen Time Rocker lanean kolaboratuz.