Luisek, landako ume batek, artasoroaren inguruko uretan islatzen den hegazkin bat harrapatzeko fantasia du. Behin eta berriz saiatu ondoren eta amak aurka egiten dion arren, zurezko kutxa batean sartzea lortzen du. Hegazkina hain da zaratatsua, ezen Luis bere ama esna dadin beldur da; horregatik bildutako arto azpian ezkutatzen du kutxa. Biharamunean, hegazkina hilzorian da.