Milurtekoaren amaieran, Mamá Dorita eta Papá Basiliok munduaren amaiera espero duten dizipulu batzuk beren etxean hartzen dituzte. Mexikoko bazterren batean kokatutako erlijio-komunitate bitxi eta urrun honen erritoek 50eko hamarkadako pelikula biblikoak gogorarazten dituzte. Nornahi abegiz hartzen dute komunitatean, Nélida prostituta eta Tomasa nerabe kaletarra barne; biak eguneroko miseria gorritik ihes egin nahi dute. Mamá Dorita hilzorian dago eta Tomasa hura ordezkatuko duen profeta berritzat aukeratzen du. Boterea eskuratzen duenean, Tomasak arau berriak ezarriko ditu: erle erregina bailitzan, bera da sektako gizonezko guztiekin sexu-harremanak izan ditzakeen bakarra, komunitatearen salbazioa lortzearren.