Julienek 20 urte ditu, baina bere adimenaren arabera gutxiago dituela ematen du. Askok atzeratua dela uste dute, bere familian ameslaritzat jotzen dute ordea. Bere 17 urteko anaiak, Yannickek, Julien ospitale psikiatriko batera bidali beharko litzatekeela uste du, baina Marion, 15 urteko arreba, ez dago ados. Luc aita, anai-arreben arteko tirabirak samurtzen saiatzen da. Jeanne amak ez du entzun ere egin nahi Julien ospitaleratzeko kontu hori, eta horregatik familia guztia terapiapean jarriko duen psikologo bati deitzea erabakiko du.