Eskolako maistra izandako Dorak Rio de Janeiroko Geltoki Nagusian idazten ez dakien jendearentzako eskutitzak idaztea du ogibide. Auzo pobreetako biztanle ugari pilatzen zaizkio inguruan, familiako senide desagertuekin harremanetan jarri, maitasun-aitormenak bidali edo euren bizitzetako xehetasunak kontatzeko. Denbora aurrera joan ahala, Dorak bere zereginaren garrantzia gutxiestuz, arrazoirik gabe gutunetako batzuk bidaltzea eta beste batzuk baztertzea erabakitzen du. Bere bezeroen artean, Ana eta honen bederatzi urteko Josué semea daude. Egun batez, autobus batek Ana harrapatu eta hiltzen du, eta Dora Josuérekin Brasilgo Iparrekialdeko bazter urrun batean bizi den haren aitaren bila abiatuko da.