Isak hogei urte ditu, motxila bat ekipaje modura eta oso jarrera baikorra bizitzaren aurrean. Han-hemenka ibili ondoren, Lillera heltzen da behin-behineko lantxoak eginez hainbestean irauteko asmoz. Bidean Marie topatzen du, bera bezala hogei urte dituen gaztea. Iparraldeko neska bat da, Isa bezain bakartia, baina beste arrazoi batzuengatik. Marie basatia da, hipersentibera eta bere gizarte-egoerari kontra egiten dio.