Grace, hamalau urteko neskato batek, istripua izango du Pilgrim bere zaldi gainean doala, eta horrek ondorio fisiko eta psikologikoak eragingo dizkio. Neskaren ama, bere alaba eta zaldia adiskide minak direla jakinik, "zaldi xuxurlatzaile" bat aurkitzen saiatuko da, arazoak dituzten zaldiak sendatzeko dohain berezia duen norbait. Montanara joango da Tom Booker "xuxurlatzailearen" bila, honek Pilgrim osatu dezan; gizonaren eta Graceren amaren arteko maitasun-istorioa ezinbestean piztuko da.