Bobby O'Grady Bostongo Charlestown auzoan bizi da. Monument Avenue etorbideak auzoko alde txiroena eta aberatsena banatzen ditu. Bobby eta bere lagun onena, Mouse Murphy, lapurretan ibiltzen dira eta beren adiskide Jackie O'Hararekin (Jackie O. bezala ezagunagoa) banatzen dute harrapakina. Robin Hooden etika aitzakitzat hartuz zuritzen dute beren jarduna, aberatsei lapurtzen dietena behartsuentzat dela ziurtatuz. Bobbyren lehengusu bat espetxetik ateratzen da, eta polizia bat, Hanlon, atzetik dabilkio. Sekretuak azaleratzen hasiko dira; esaterako, Jackie O.-ren andregaia Bobbyrekin ezkutuan ikusten dela. Ondorioz, aspaldiko lagunak etsaitu ere egin daitezke.