Igandea da eta Salonikan euri iluna ari du. Alexander izen handiko idazlea, itsasertzeko bere betiko etxea uzteko prestaketan ari da. Anna bere emaztearen eskutitz bat aurkitzen du, zeinean duela hogeita hamar bat urteko uda egun bat deskribatzen den. Gutunak iragana eta oraina nahasten dituen bidaia arraro batean murgilduko du idazlea. Bere nobeletako hitz kimerikoen harian, bere bizitzako une gozoak errepasatzen ditu. Egun batez... betikotasun guztirako berreskuratu nahi dituen uneak dira.