Auto-istripu baten ondorioz Bobby burutik jota gelditzen da. Ama hiltzen zaionean, Bernard De Winter bere ugazaitarekin gelditzen da, zeina familiaren negozioez jabetzeko mutikoaren egoeraz baliatzen den. Bobbyk jarrauspenari uko egiten ez badio, aitaordeak ospitale psikiatriko batean sartuko duela mehatxatzen du. Bobbyk ihes egin eta Summers jauna ezagutuko du, soilik istripuz hildako animaliez arduratzen den pertsonaia bitxia. Summers jaunari esker Bobbyk mundu berri bat ezagutuko du; alabaina, De Winter atzera agertzen da eta Summersek hari aurre egiteko garaia heldu dela erabakiko du.