Monicak 13 urte ditu eta dagoeneko gauza guztien kontra matxinatu da. Kalean bere mundu propioa sortu du, daukan gutxia defendatzeko tinko borrokatuz: bere lagunak, bera bezain ume direnak; bere mutil-laguna, droga-trafikatzaile dena; eta bere sena, sekula inori amore ez ematea. Gabon gauean, gauero bezala, arrosak saltzen ditu bizirik iraun eta bere ametsa gauzatzeko: arropa erosi berriaz jantzita gau batez bere mutil-lagunarekin ateratzea, baina bizitzak bakardadea, pobrezia, droga eta heriotzarekin zita berri bat prestatu dio. Monica Medellin bezalako hiri bizi eta krudelaren beste aurpegia da, edo mundu honetan lekurik ez duten kalekumeen eta horien bizitzen denbora hutsalaren lekuko diren hiri horietako edozein.