Nana Iaschwili, Sobietar Batasun zeneko hiritar bat, hegazkinez Vienan lurreratzen da Estatu Batuetara iristeko asmoz, baina ez diote lotura-hegaldia hartzen uzten bere bisa faltsua dela konturatzen direnean. Atxilotu egiten dute, baina deportatua izan aurretik ihes egitea lortzen du eta Austrian zehar modu ilegalean bidaiatuko du garraiobide ezberdinak erabiliz. Ekipajea eta dirua galtzen ditu, eta bere argazkia egunkarietan agertzen denean, Alemaniara joatea erabakitzen du, bertan gordetzea errazago izango zaiola uste baitu. Muga ezkutuan zeharkatzeko, ihes dabilen banku-lapur batekin bat egingo du.