Hogei urtez otoitzera emanda bizi izan diren lau mojek gainbehera etorritako komentu bakarti batetik ihes egiteko asmoa dute. Ihesaldi inozo eta nerabe hau burutzeko, egin nahi duten gauza bakarra "ama izadia berriro ikustea" baita, komentuaren kripta zaharrera doan tunel bat zulatzen dute aitorlekuaren azpian. Beren asmoa burutu ahal izateko, priore gaztearen eta prioreorde aginduzalearen arteko liskar eta ika-mikak saihestu beharko dituzte.