Uztailaren 4a. New York. Hemen, zuetako inork aurkituko ez lukeen hotel honetan, denborak bertan gelditzen direnekin jolasten du: hirian iragaitzaz dagoen eta emakumezko konpainia bila dabilen bigarren mailako mago bat; San Franciscora dihoan argazkilari bat, gerraren batetik iritsi berria eta behar ez den lekuan muturra sartu nahi duena; adiurre txarreko bikote ezkonberri bat; etsi-etsian dagoen gizon bat, zoriak jaio zen lekura atzera ekarri duena... Ezer ez da itxuraz dirudiena. Denek dute zer ezkuta. Desio gordeak, ustegabeko sekretuak. Gauzak maiz halabeharrez gertatzen baitira, arrazoi jakinik gabe. Zeren eta bizitza, sarritan, arraroa baita. Bat diren bost istorio, hoteleko gela berean.