Gainean 42 gramo heroina eta sekretu izugarri bat daramatzala, Ossyk bere haurtzaroko Jimmy laguna topatzen du, harekin batera Bangkoken emakumeez, whiskyaz eta kokainaz gozatzen hainbat urte eman zituena. Jimmyk orain familia bat dauka eta lan ziur bat, eta bere iragana ezkutatu nahi duenez, muzin egiten dio lagunari. Ossyk mendeku hartu nahiko du orduan, nahiz eta horrek Jimmy, honen familia eta bere burua kaltetzea ekarriko duen.