Dan Starkeyk Belfastko egunkari bateko zutabe satirikoa idazten du, ahohandia eta zurrutero galanta da gainera. Patricia bere emaztearekin ez da ondo konpontzen. Egun batez, mozkor-mozkor eginda dagoela Margaret ezagutuko du, bere etxera gonbidatzen duen neska xarmangarri bat. Muxuka ari direla, Patriciak ustekabean harrapatzen ditu, eta etxetik aldegin dezan 24 orduko epea ematen dio senarrari. Orduan, Margareten etxera doaz, elkarrekin oheratu eta neskaren senargai izandako IRAko kide ohi baten argazkian erreparatuko du. Margaretek kaset-zinta bat oparitzen dio, hain zuzen ere, gaztea hilko dutenean krimena argitzeko giltza izango dena.