New Yorkeko kaleetan bizirauteko pornografiaren eta telefono erotikoaren munduan diharduen gazte bat da Gary. Ez du lagunik, ezta familiarik ere, baina zine pornoko aktore sexy eta karismatiko bat ezagutuko du, Valentino. Hasiera-hasieratik, begi-bistakoa gertatzen da bien arteko erakarmena. Valentinok kamarera moduan lan egiten duen andregai bat dauka, Mary Carmen, baina neska berehala ohartzen da bere mutilaren bihotza Garyrena dela. Gary eta Mary Carmen Valentinoren maitasunagatik borrokatuko dira eta ezin dute elkar ikusi. Baina Valentino hiesaz gaixotzen denean, elkarren arteko desadostasunak baztertuko dituzte hil-hurren dagoena zaintzearren.