Yerma Juanekin ezkondu zen, bere aitak hala erabaki zuelako. Neskak ume bat izan nahi du, baina hain goresten du ama izateko desioa, ezen maitasunaren, askapenaren eta heriotzari aurre egiteko eredu bihurtzen duen. Umerik ezin duela izan onartuko balu, bere buruari uko egitea, bizirik hiltzea litzateke. Bere senar ganaduzalea beti lanpetuta dabil eta, maitasuna aldian behin egiten dutenez, Yermak hari leporatzen dio bere emankortasunik eza. Aldi berean, bere ohore-senak ustez ume bat emango liokeen Victorrekin oheratzea eragozten dio. Gizarteak emakume antzuak gutxiesten dituela ohartuko da eta agidenez emankortasuna ahalbidetzen duen santu baten ohorezko erromerira doa.