Kai eta Jiajia bere neska-laguna langabe daude eta noizean behin autoren bat ostutzen dute K-boy trafikatzaile txikiari saltzeko. Aparkaleku batean abandonatutako ibilgailu bat atzematen dute, baina K-boyri pasa aurretik mafien arteko hilketa batean erabilitakoa dela jakiten dute eta autoaren jabea den emakumeak diru asko eskaintzen duela haren truke. Kai Hua Gerekin harremanetan jartzen da, autoa ostu eta Xu, bere nagusiaren aginduz hilketa gauzatu zuen gaizkilearekin. Kaik Hua Ge txunditzen du eta honek Xu boteretsuaren erakundean sartuko du. Bere lagunak hartu duen bide arriskutsuagatik izututa, Jiajia Kairengandik urrunduko da.