New Yorken bizi diren etorkin latinoamerikarren errauztea eta ezkutuko mundua hizpide ditu pelikulak. Euren herriko hizkuntzan filmatutako lau istorioen bidez, gizon-emakume horien talde-esperientzia eta lurralde ezezagun batean euren sustraiak finkatzeko borroka islatzen da. Igeltsero gazte bat hilik gertatzen da eraikin abandonatu batetik adreiluak lapurtzen ari zela horma bat gainean erortzen zaionean. Herriska txiki bateko bi nerabe elkarrekin maitemindu eta hiriko labirintoan galtzen dira. Etxerik gabeko aita batek bere alabarentzat bizimodu hobea amesten du eta horretarako, eskolan izen-ematen saiatzen da. Jostun gazte batek bere urrutiko jaioterrian utzi zuen alaba laguntzen ahaleginduko da.