Taleshko mendialde liluragarrietako baso lainotsuetan bizi direnen jaiotzea, maitasuna eta heriotzari buruzko filme bat da. Negu partean, gizonek antilopeen odolaz elurraren zuria purpuraz tindatzen dutenean, haurtxo bat jaiotzen da. Bere amak udaberriaren historia kontatzen dio, loreen kolorearen misterioa eta aitarekiko duen maitasuna. Eta aitaren bizitza artegak heriotzaren lasaitasuna aurkitzen du neguko hotzean.