Alex Berlingo gazte bat da egun erdiz eraikuntzan arituz eta lapurreta txikiei esker bizirik dirauena. 33 urterekin ez da ezeren jabe, hautsitako ezkontza batetik dator, eta gitarra bat eta Trabbi bat besterik ez dauzka, Alemaniako Errepublika Demokratikoa zenean egiten ziren auto mota trakets horietako bat. Bere bizitzari zentzu berria emango dio Svetlana bosniar prostituta xarmanta ezagutzeak; baina neskak ezkontzeko ageri duen gogoak nazkatu egingo du. Beste prostituta batek, Ruthek, Alexentzako emakume aproposagoa dirudi, bera bezalaxe bakartia eta ezer gutxirekin moldatzen baita. Gauzak korapilatu egingo dira Alex lapurretan harrapatzen dutenean.