Hawaiiar erako ezkontza bat ospatzeko egun ederra da. Ray polizia eta Jenny, jaiotzez Hawaiikoa, oso maiteminduta daude, baina ezbeharrak bete-betean joko ditu. Aldarera bidean doala, Ray gansterren arteko tiroketa batean nahasiko da. Liskarra zeremonia ospatu behar den tokiraino iristen da eta su-gurutzatuan Jenny tiroz hiltzen dute. Ray zauriturik gertatzen da eta orduz geroztik, asmo bakarra dabilkio buruan: mendekua. Horrek bere buruzagi eta laguna den Kenny kezkatuko du. Geroxeago, gaizkile taldeko kide guztiak hilik agertzen dira eta susmagarri nagusitzat Ray joko dute.