BERTRAND TAVERNIER
Kritikak ez zuen ondoegi hartu Tavernierren estraineko luzea, baina segituan lortu zuen Louis Delluc sari preziatua eta segituan jaso zuen ikuslegoaren onespena. Kreditu tituluetan badirudi akziozko lan bat dela, baina aurki somatuko dugu bestelako erritmoa, bestelako izaera duela gizaki baten barruko bidaian sar gaitezen aukera eskaintzen digun film honek.