BERTRAND TAVERNIER
Hemengo gertakizuna XIX. mendeko egunkarietako hizki handietan agertu zen. Maitasunak jota den hiltzaile basak amodiozko gutunak idazten dizkio hiltzen saiatu den bere maiteari, Tavernierrek potere guztien, gehiegikeria ororen kontra egiten duen bitartean. Era probokatzaile batez, zera esaten digu: "Munstroak ez dira beti egiten dituzten sarraskien kulpante bakarrak".