BERTRAND TAVERNIER
Pantaila luzea (Panavision) eta kamera mugimendu zabal zabalak darabilzki oraingoan Tavernierrek. Berak esanda, efektu bereziak izango ez zituen zientzia fikziozko filma egin nahi zuen, pertsonaiengan pega-pega eginda izango zen lana. Horrez gain, zinemaren beraren metafora ikaragarria sortu zuen Bertrandek eta zinegile guztien eginkizunaz itaun zuen gogor.