BERTRAND TAVERNIER
Jim Thompsonek idatzi zuen Zinemaldian estrenatu zen film honetarako oinarria den nobela. Thompsonen izkribuak denetan beltzenak, burlatienak, basatienak dira. Berea da ere Stephen Frearsen Los timadoreseko inspirazio iturria izan zen kontakizuna. "Infernuzko dantza ikaragarria" deitu zioten Coup de torchon honi eta Tavernier, Hustonekin konparatu zuten.