"Mississippi Blues kantua da, bere sustraiei, bere historiari, bere iraganari gogor heltzen dion lur batean barna egindako ibilaldia", zioen Tavernierrek Cannesen zabaldu zen prentsarako bilduman. "Robert Parrish eta biok Hegoalde sakoneko musika berdaderoa entzutera joan ginen. Jaio zen lekuetara abiatu ginen...".