BERTRAND TAVERNIER
Airoso, sotil, mugitzen da kamera pelikula honetan, Tavernierrek ez baitzituen ondo, dotoreegi, tajututako planoak nahi. Un dimanche à la campagne denbora eta herioari buruzko filma dugu. Aitaren eta alabaren arteko hartu-emanen gainean gogoeta konplize egiten duen lana ere bada, eta baita ere besteen mina, ondoeza, ederki ulertzen duen baten begirada epela.