BERTRAND TAVERNIER
Hona hemen jazzari eta adiskidetasunari omenaldia egiten dion film honetan parte, esku hartu zuten musika eta zinemaren izar handien zerrenda amaiezina: Alexander Trauner maisu dekoratzailea, Irwin Winkler ekoizle ausarta, Martin Scorsese, Dexter Gordon, Lonette MacKee, Herbie Hancock, John Berry, Chet Baker jazzmen eta jazzwomen....