BERTRAND TAVERNIER
Tavernierrek esanda, Argeliako gerra bukatu eta 30 urte geroago, gudu horrek zer nolako eragina izan zuen jendearen oroimenean jakin eta azaldu nahi zuen. Testigantza ematen duten horiek guztiek hitz egiteko beharra sentitu zuten urtetan zehar. Lan bortitz honek aukera eman zien. Pelikula honetan, hitza zinemaren tresna, zinemaren zio eta giltzarri bihurtzen da.