BERTRAND TAVERNIER
Tavernieren ustetan, film honek ez du ezer mankomunean French Connection harekin eta bai La guerre sans nom pelikularekin. "Hemen ez da Fernado Reyen segizioan den Gene Hackman. Protagonistak ez ditu droga tratalari handiak harrapatuko, gamelu txikiak baizik. Amaierarik gabeko infernuan gaude, Argelian borrokatu zuten horiek ere ez zuten bukaerarik ikusten".