BERTRAND TAVERNIER
Tavernierren hitzetan, Conan kapitainaren odiseak gerrak hiltzaileak nola sortzen dituen erakusten du. Gudak inor harrapatzen badu, pozoinaz beteko dizkio arima eta gorputza. Pelikularen eszenarik hunkigarrienetarikoa, harrigarrienetarikoa, Conan kapitainak beldurra zer den Erlane mutikoa epaituko duten horiei erakusten dienekoa da. Jean Renoirrekin gertatu zen legez, Frantziako eskuindarrek muzin eta burla egin zioten Capitaine Conan honi.