BERTRAND TAVERNIER
Berlingo Zinemaldia astindu eta harrotu zuen filma. Askoren lasaitasuna hankaz gora jarri zuena. Arerioak bazituen ere, gehiengoak urrea eskatu zuen Zinemaldiak estrenatuko duen lan honentzako. Ez zuen urrea eskuratu, baina pantaila guztietako bazterrak nahastu zituen bizitzaren isla garratza den lan honek. Hemen heroirik ez da. Daniel Lefebvre irakasleak ere baditu bere debilidadeak, bere beldurrak, bere sekretu aipaezinak...