Bigarren mundu gerratean, kazetari batek panfleto sail bat organizatzen du, biztanleek alemaniarren aurka borroka dezaten. Etsaiek antolatu baino lehenago, alde agitea lortzen du. Ihesbidean neska bat ezagutuko du eta, gerra amaitu ondoren, elkarrekin bizitzen hasiko dira. Protagonisten artean ematen den pragmatismoa eta idealismoaren arteko gatazkaren bidez, Risik Italiako inguru sozio-politikoaren bilakaera erakusten digu.